Renovació de la xarxa d'aigua a la Guàrdia
Des d'ara i fins finals de juny, l'empresa municipal Aigües de Manresa executarà els treballs de renovació de xarxa d'aigua de diferents carrers de La Guàrdia.
Aquesta actuació s'ha dissenyat amb l'objectiu de substituir les canonades de fibrociment per polietilè i en conseqüència refer les voreres. El criteri de prioritats ve marcat per la detecció dels punts on es detecten més fuites d'aigua. Aquests treballs no tindran cap cost pels veïns doncs es financen totalment per les subvencions de l'Agència Catalana de l'Aigua (274.980 €), Diputació de Barcelona (162.000 €) i Ajuntament de Calders 24.248 €).
De de l'Ajuntament s'anirà informant dels talls programats, tan bon punt els coneguem, a través de l'apartat d'avisos de la pàgina web (enllaç) i a través del canal de whatsapp de l'Ajuntament (enllaç)
Disculpeu les molèsties que us puguin provocar les obres.